underbart

ont i dosan har jag också börjat få, haaha. de går inte att förklara hur de känns, men ont där nere har jag iallafall. 
igår var bejbis galen. jag och mange låg i soffan, kände och glodde på magen för de var verkligen gympa där inne. ena foten drog uppåt på hela sidan, så man såg riktigt när den for. svårt att förklara, men obehaligt var de och magnus tyckte de var svin fränt ;p finns inge mysigare än att ligga och känna sparkarna av skruttis. men helst av allt vill vi att du kommer ut och är med oss så vi får pussa på dig. magnus sa igår "tänk vad nära den är ändå" och de känns helt konstigt att de bara skiljer kanske nån centimeter om ens de mellan oss och bebis. vi kan känna rumpan/huvudet när den trycker uppåt och magnus pussar alltid på magen, fast vi sa att vi vill ju helst ha bebis här så vi kan pussas på den. älskade barn ! 
 
nu kommer han strax hem, då ska jag laga käk och senare far jag nog förbi mamma och spelar lite kort.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0