vila i frid !

får så ont i hjärtat när man hör folk som väljer den "lätta" vägen och tar sitt liv. ännu har en ung tjej valt de, en tjej som är lika gammal som mig och hade hela livet framför sig. varför ? jag kände inte dig, men jag kände din pojkvän och de gör så ont att tänka på hur han mår just nu. vila i frid therese, tänker på alla nära ♥
 

har precis vaknat, magnus kom hem och hade glömt sin börs så då vaknade jag också, sen frågade han om jag skulle någonstans med 240in och jag sa att jag inte visste men ändå gick han ner och sopade fram hela bilen så jag skulle slippa om jag ska iväg. världens bästa ♥♥ .
ska sätta högtalarna på max och veckostäda. skönt ! ska strax börja, lite frulle i magen först. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0