7 juli

söndag och vädret verkar ju ändå helt okej. har ännu inte gått utanför dörren idag. vaknade vid halv 8 för pigan ville inte sova nå mer. hade ju kunnat vara värre men jag var verkligen heeelt död. så jag satte henne framför tvn så hon fick roa sig själv en stund medans jag vaknade till liv. sen har hon vilat två lite kortare vändor nu under dagen men jag har såklart inte vilat. borde ju passa på. men har lite svårt att vila även fast jag försöker. vet inte vad de är ;p hur som helst funderar jag på vad man ska göra av den här dagen. hämta hem vagnen från mamma och kanske ta en liten promenix med pigan. annars då ? blir nog inte destomer idag. en slappar dag ! kanske slår igång en tvättmaskin. tvättkorgen börjar bli full igen. kanske går igenom novalies byrå och fixar hennes kläder. dom är huller om buller och vissa kläder är för småa. så de får nog blir dagens sysselsättning.nä nu ska jag hoppa i kläderna ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0