färga håret :)

nu ska jag bli rödhårig ! har ojjat mig för att bleka de för de sliter så fruktansvärt men nu gjorde jag de ändå, dock lär jag mig aldrig att jag behöver minst två färgburkar till mitt tjocka långa hår. så nu sitter jag med blondering i halva skallen, de lär ju vara jätte fint sen ;p måste på coop och inhandla en till, hur jag nu ska våga mig dit. 
nåväl, igår var vi hos mamma heeela dagen. dagarna går så fort och man hinner inte riktigt med. killarna byggde lite på altan och jag och mamma for iväg en sväng på coop och köpte hårfärg sen på expo och köpte en egen tallrik + skedar åt novalie. på kvällen kikade vi en film "the human centipede" och de må nog vara de sjukaste på länge. vilken störd film och jag undrar vad de är för nån som ens kommit på den ? usch ! 
 
nu sitter jag med färg i håret och tänkte läsa lite bloggar och fördriva tiden medans magnus och novalie vilar. sen får jag se vad dagen erbjuder ! en promenix med vagnen kanske. vädret verkar ju vara helt okej ändå för att vara gällivare. solen skiner :) nu ska jag kila !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0