fredag

fy vad trött jag är. men gå och lägga sig redan ? fast är man mamma får man sova när man vill. fast klockan 8 om de är så :) så de dröjer nog inte så länge innan jag går och sover. jag har vilat ungefär en timme vid 7 tiden, men är ändå jätte trött. inatt har novalie tjorvat lite och vi steg upp före 7, så de kanske beror på de. klockan 9 kom mamma hit sen for vi på stan när dom öppnade. köpte ögonbrynsfärg och mamma shoppade lite kläder åt pigan. efter stan for vi till kullen och har spelat lite kort och surrat, sen åkte jag hem vid 4 tiden och lagade mat. lax i ugn och brocolli. namnam ! ska bli spännande på söndag att väga sig och se om jag lyckats gå ner 1 kilo som är min plan. 1 kilo i veckan ska väl för tusan gå :) har även pallrat mig ut två kvällar den här veckan. sprungit och powerwalkat en stund men min kondis är ju inte den bästa så powerwalk är de enda jag orkar göra länge. får ta springandet mer seriöst när jag blir mer tränad :) ska iallafall gå imorgon också. då är de iallafall 3 gånger. har kommit lite saker emellan dom andra kvällarna. tänkte gå idag men magnus for iväg till hans bror så jag blev kvar hem med novalie, som för övrigt somnat för en stund sen bara. 
 
nu ska jag kika lite tv, sen borsta tänderna och sova ! godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0