what doesnt kill you.

 
en text som tilltalar mig mycket. de är så sant som de bara kan bli. varje gång jag har fallit har jag tagit mig upp och för varje dag blivit starkare hur hårt livet än har varit. och de som inte dödar, de härdar. stay strong har man hört många gånger. men när man inte längre orkar och vill bara ge upp, vad gör man då ? vad gjorde jag ? jag bara valde att leva. men enkelt var de inte. men varje morgon sa jag till mig själv, today you are stronger than yesterday. och så var de verkligen. och idag känner jag mig stolt över mig själv, jag lever, mår bra, har gått vidare och lärt mig att inte se tillbaka på de som varit. för dit ska jag aldrig igen. tack vare alla fina männsikor jag har runt omkring mig, så är jag den jag är idag. och mamma, jag älskar dig. de vet du ♥


Kommentarer
mamma

Ååå Mammas Blomma Älskar dig till månen å tillbaka puss

2013-07-21 @ 10:46:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0