de bästa som hänt ♥

måste få dela av mig av min lycka som jag känner just nu. är så otroligt glad över min fina dotter, hade inte kunnat önska mig något bättre. hon är de absolut bästa jag har och jag ångrar inte en sekund att vi valde att behålla henne. denna underbara varelse som vuxit i min mage i 9 månader, och som föddes 12 mars 09.35 en tisdag morgon. värkarna var hemska och jag ville bara dö, men i bakhuvet hade jag hela tiden att de kommer något bra ur all smärta. jag skulle snart få se mitt fina barn. och sen kom hon, de vackraste jag någonsin sett. tårarna rann och de kändes underbart. en liten flicka på 4080 gram som låg på min mage och skrek. galet vilken känsla alltså ! och min underbara kille som stöttade mig genom smärtan, som satt vaken med mig på natten när jag hade så fruktansvärt ont. tack för att du finns, jag älskar dig så mycket ♥ och ett extra tack till novalies mormor som också var med mig under hela tiden. vad skulle jag gjort utan dig ? världens bästa mamma som alltid, oavsett vad finns där. som ger mig avlastning och vill vara med sitt barnbarn hela tiden. otrolig tacksam är jag att både du och micke ställer upp genom allt. tack ! 
 
sen vet jag vilka som verkligen är mina vänner på riktigt, och vilka som alltid ställer upp.
novalies morfar och agneta som jag vet alltid kommer finnas där. jag har helt enkelt den 
finaste familjen som existerar. jag älskar er alla ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0