Gokväll

Får bli ett kort inlägg eftersom att jag skriver på paddan och som sagt är de inte de lättaste, ganska jobbigt och går mycket sakta :) hur som helst sitter jag och glor tv medans mange for iväg på fisketur med järven. Novalie vilar och när hon vaknar blir de mys och ett bad för henne. Vi var och fiskade igår i byn (skröven) med Agneta, och gänget. Jag fiskade dock inte, hade med mig lill gumman som ville ha mammas uppmärksamhet hela tiden. Vi for hem vid 5 tiden för novalie blev lite övertrött där på slutet. hon däckade i bilrn och sov nästan hela vägen hem. for förbi mamma för hundarna skulle rastas och satt där till 8 när dom kom hem Från grekland. ingen bra ide att vara borta så länge för de var ingen lek att få damen att sova när vi kom hem :)
 
Nu ska jag avrunda och kika vidare innan hon vaknar :) 
 
Måste även säga att de är grymt att min svåger och hans tjej är fotograf. kommer få super fina bilder på novalies dop ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0