hej jag lever

ms meet, roligaste helgen på hela långa året. synd att vädret inte är de bästa. eller ja, nu är de uppehåll men annars har de regnat och varit allmänt dåligt väder. imorse drog jag och mamma på stan, köpte 2 koftor till novalie och lite smink/nagellack till mig. sen for vi iväg till nunis och kollade bil utställningen, röstade på en bil som vann och då drog dom vinnare av entrebiljetter till ikväll. och magnus vann. de typiska är ju att varken jag eller han ska gå. man vinner ju aldrig, och de här kunde väl vara förra året eller nästa år ? äsch. sålde iallafall iväg den för en hundring så :) 
 
har en dam som inte  är sådär supernöjd här hemma. vaccinet fick hon igår och blev lite dålig efter de, verkade ha jätte ont och blev även varm. så hon fick en alvedon och blev lite bättre, ssen har hon sovit hela natten (som alltid) så de var skönt. var lite orolig att de skulle bli en jobbig natt. idag har hon varit grinig igen så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på .. inte alls kul när hon är så. stackare ♥ 
 
har iallafall varit och kolla kortegen och sen drog vi hem och käkade. nu är vi bara hemma och de blir nog inte destomer idag. börjar bli ganska sent & novalie ska strax sova. så blir hemma tråkig kväll. får fara på rajraj nästa år istället. nu ska jag natta pigan som är arg som ett bi. ville bara visa er att jag lever och hoppas att mitt bloggsug snart kommer tillbaka. just nu orkar jag inte lägga ner tid på den ! vi hörs. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0