ms meet kom och gick

idag är de söndag och ms meet är över för de här året. hoppas att ett år går fort ! då ska jag också ut på sväng :) 
imorse for jag till sofie, surrade lite och käkade lunch, sen körde jag henne till sara och for hem efter de. pigan somnade innan jag for och sov fortfarande när jag kom hem, ganska ovanligt nu för tiden att hon sover så länge på dagarna. hur som helst vaknade hon sen, åt lite, var vaken i typ 40 minuter och sen slocknade hon igen. då kom sofie hit och vi for och handlade, sen for vi en sväng och körde och klämde en burgare på sibylla och sen for jag hem. då hade pigan just vaknat .månne om de är vaccinet som gör sitt, en riktig tröttis har vi haft här hemma. 
mamma, micke och adrian kikade förbi sen for magnus och micke iväg och fixade i bilen medans jag och mamma kikade lite tv. novalie har varit på bättre humör så hon har varit vaken ett bra tag nu, ett kvällsbad och sen slocknade hon en stund i sängen men vaknade efter typ 15-20 minuter. nu är hon ännu vaken och jag ska strax försöka få henne att sova. men tvn verkar vara roligare, så får se hur de går. tror hon börjar bli lite övertrött :) 
 
ska borsta gaddarna och gå och sova jag också. godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0