onsdag kväll

hej ! jäklar detta bloggande börjar ju komma igång igen. hade velat byta till vimedbarn.se eller vad den där bloggportalen nu heter. kanske blir mer taggad att blogga då. lite nytt ? men har ju haft den här bloggen ganska länge så känns trist att byta. äsch, får se hur jag gör. en ny header hade inte skadat heller. vill ha nån fin med bilder på pigan osv. så om någon känner sig sugen på att göra en åt mig tackar jag inte nej :) 
 
idag klev vi upp klockan 8, jag duschade och fixade mig medans pigan kollade tv. vid 2 tiden for vi och hälsade på ahlsell och drack kaffe, sen for vi vidare till sofie och satt där en liten stund innan vi for hem till pappa magnus och lagade mat. jäkla god kyckling gryta ! ida, pär och lilly kikade in en sväng också. så polarna fick träffas :) kul att dom är i nästan samma ålder, så kan dom härja när dom blir äldre. nu ligger novalie och sover här bredvid mig i soffan, magnus spelar och jag tänkte väl kolla lite tv. blir inte många mer knop idag. blev döds trött ! håller på att somna redan. men måste nog hålla mig vaken en liten stund till. beroende på när novalie vaknar så kanske hon får bada innan sovdags :) nu ska jag fortsätta kika runt, beställa lite bilder och sen kolla tv ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0