skitväder !

klockan är halv 7 och vi har nyss käkat middag, blev korv med makkisar för ovanlighetens skull. vi äter aldrig de och jag fattar inte varför. de är ju så enkelt, och gott ! hur som helst så har jag varit i kullen ett par timmar idag. åkte vid halv 2 tiden för jag var så uttråkad. så jag har kikat lite tv och myst med novalie tills mamma kom hem klockan 4, vi surrade, drack kaffe och sen for jag hem vid 6 tiden. nu har jag lite ensam tid en kort stund för magnus for iväg på affären med novalie, första gången han far utanför dörren med henne ensam. annars brukar han bara vara hemma med henne när han är själv. dom skulle fara och köpa lite gott till ikväll. ska dock bara dricka loka. slut på onyttigheter ! men de är svårt att hålla sig när han mumsar i sig chips ;b de är ju så gott ! 
förövrigt är vädret pissigt. regn och kallt som fan, är de här våran sommar ? dom har lovat 7 grader imorgon och regn. jippi ! vilken jävla håla man bor i alltså. är så less på att vi aldrig får ha sol och varmt. men snart har mange semester och då drar vi till piteå några dagar så vi hoppas att väder gudarna ger oss fint väder då iallafall. 
 
annars blir de inte mycket mer idag. mys med familjen framför en film och sen sova tidigt. så vi hörs när vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0