10 days

ida - jag ska söka fram ett usb så slänger jag bilderna på den och kommer förbi er nåndag här :) 
 

 10 dagar kvar nu, snart 1 siffrigt. jag bara väntar på att något ska hända. men än så länge vill den lilla inte ut tyvärr  . har vaknat vid 8 imorse, bara tagit de lugnt och sen kom mamma och plockade upp mig vid 11 så for vi till badhuset och kollade när lillebror badade en stund. for vidare på dollar och kollade lite innan vi for på coop och handlade, och nu är jag hemma. har dammsugit och snart slutar magnus så ska börja med maten strax. kycklig och ris med currysås, mumma ! sen en vila på maten, för jag är galet trött. och senare ikväll skulle mamma o dom kika förbi på besök. nu ska jag strax ställa mig i köket och kocka. hejdå så länge !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0