23 mars

tiden räcker inte till att sitta vid datorn, så uppdatering är värdelös. men de förstår ni väl säkert, har ju egentligen tid när hon sover men då gör man annat som städar och donar på här hemma eller så sover man själv. så jag sitter sällan vid datorn, kollar bara facebook via telefonen. vi mår iallafall bra här hemma. har världens finaste lillpiga att ta hand om och de är de bästa som hänt mig. älskade unge ♥ så himla mysigt :) 
 
idag är de lördag och min plan var att gå på stan, men de verkar inte bli. vi får se om jag hinner en sväng kanske. men de är tveksamt. Novalie har sussat på hela morgonen, och nu har hon just ätit. bossen här i huset, hon bestämmer allt så de är inte bara att fara och flänga :) vi får se hur de blir. om inte annat ska jag ta en promenad med vagnen iallafall :) nä nu ska är de matdags. .puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0