2a mars

igår var jag med sanna lite under dagen, sen for jag hem och vilade och när jag vaknade drog jag och magnus på alla tiders och åt middag. rostbiff med potatis, en svin god sås och sallad. åh vad gott de var ! sen körde han mig till sanna igen och då satt vi där och surrade ett tag innan jag for till kullen och hälsade på mamma. lånade kläder till idag när vi ska på dop klockan 2, så mysigt ! älskar dop. ska fota massor :) sen åkte vi hem , kollade lite film och sen somnade vi tidigt. mysig fredag ! 
 
just nu sitter jag med färg i håret, utväxten var gräslig. så då är de också gjort till bebis kommer :) ett tag framöver iallafall. nu ska jag snart skölja ur färgen och sen bara fixa och dona här. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0