äntligen mars !

de känns lite konstigt att vi nu är inne i mars, månaden som kommer att förändra våra liv föralltid. när den här månaden är slut så har vi helt garanterat en bebis här hemma. då är vi föräldrar, mamma och pappa. helt crazy !
de känns bra. snart slipper jag all smärta, fast den värsta smärtan är ju kvar. tog alvedon igår kväll innan jag gick och la mig, de hjälpte ingenting. verkligen ingenting. tänkte att de kanske skulle lindra lite, för jag har så himla ont. men har ändå lycktas sova någorlunda bra, så länge jag ligger still går de ju bra men direkt jag ska vända på mig så är de obeskrivligt. men jag har ju överlevt hittills så jag klarar mig nog några dagar till. idag är de 15 dagar till beräknat. inte länge nu .. vi väntar & väntar ♥
 
här är magen igår. v 37 + 4
 


Kommentarer
Emelie

Alltså älskar din kula.
måste bli jätte tomt när det försvinner.
<3

2013-03-01 @ 12:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0