bajsunge ♥

imorse tänkte jag att vi skulle mysa innan de var dags för ett bad för damen. så jag tog av hennes blöja och lindade runt henne i en handduk sen la vi oss i sängen.jag vet att oftast brukar hon pissa när hon får vara utan blöja en stund så hon fick ligga i handduken. la henne på mina ben och hade handduken under rumpan, istället för kiss kom de något annat och de var inte lite. så då vare bums i badet med tösen, så nu är hon ren och fin och har på sig en jätte fin klänning hon fick av mommo igår. så nu tvättar jag alla sängkläder och Novalie sover med pappa sin i soffan. de ser jätte mysigt ut och jag önskar att jag rymdes där bredvid dom. då hade jag också sovit en stund. men får vila en stund senare :) 
 
nu tänkte vika in lite kläder och sånt innan tjejen vaknar och ska ha käk ! sen får jag se vad vi hittar på. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0