blablabla

ni får leva med att jag inte orkar uppdatera bloggen  så ofta, sitter ganska sällan vid datorn. blir oftast att jag kollar facebook och de via telefon och att skriva ett blogg inlägg via telefon ids jag inte ens. tar så länge och blogg appen vill ibland inte funka så då blir de mindre uppdatering. jag har heller inget att skriva om, jag går bara
här hemma och väntar på våran bebis. men än har inget hänt, 5 dagar kvar nu. känns helt sjukt. snart är du här :) 
 
 
ihelg har vi hälsat på folk och bara myst på, i fredags fyllde svärmor år så vi for dit med lite blommor och lotter, sen bjöd hon oss på sviin god mat. kalvkött, klyftpotti, sås och sallad. de satt himla fint ! i lördags for vi förbi nuolajärvi vars mamma och dom grillade, satt där en stund och surrade innan vi for och hälsade på therese och eliaz. ja, de är väl de vi har gjort. strosat omkring lite överallt ! 
 
inatt åkte mange på magsjuka. känns inte alls kul när de är så nära förlossningen. är livrädd att de ska sätta igång nu när han är sjuk, då kan han ju inte vara med. och vem vill missa när sitt barn föds ? nä de känns inte bra. hoppas de går över fort, har iaf varit och inhandlat cola och lite sånt till min sjukling. sen har jag spritat och storstädat hela toan och städat resten av lägenheten lite smått också. spritar mina händer hela tiden och ligger i soffan för att inte vara så nära honom. jag hoppas att jag klarar mig undan, blir inge kramande för våran del iallafall. magsjuka + förlossningen är ingen bra kombo, man lär ju knappt orka sig igenom de. krafterna tar slut så fort när man spyr och har sig. nä uusch. nu ska jag kolla andra avenyn och sen får jag se vad dagen erbjuder. vila en stund iallafall, varit vaken sen halv 4 inatt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0