fina sol !

imorse vaknade jag före fan själv, kvart över 7. men låg i sängen fram till 9. försökte somna om och lyckades sådär, sov till och från fram till jag klev upp. är alltså svin trött nu men jag tänkte försöka vänta en stund med att vila. vid halv 11 for jag och fikade med therese och eliaz, sprang igenom affärerna där och sen for jag på jysk och inhandlade nya gardiner. så nu ska jag dammtorka och sen hänga upp dom. 
 
älskar vårvädret. nu fattas bara en bebis och barnvagn så man kan ta sig ut på promenader ! önskar att jag kunde röra på mig mer utan att dö av smärta, då hade jag tagit en lång prommis nu. jäkla bajsunge ♥ , kom ut ! 
nu ska jag iallafall göra nytta innan jag blir allt för lat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0