Novalie ♥

för er som har missat den stora nyheten så blev jag mamma till en flicka den 12 mars 09.35 på morgonen. hon kom i raketfart, hann inte riktigt med. ska skriva hela förlossnings berättelsen här någon dag när jag har tid och ork :) hon vägde iallafall 4080 gram och var 50 cm lång. jag hade inte kunnat vara gladare. hon är världens finaste lilla tjej :) har fotat massor med kameran men inte stoppat in dom på datorn ännu, tänkte göra de ikväll. så ni ska få se lite bilder. de känns fortfarande lite overkligt att hon är våran och är här för att stanna. min lilla plutt, kan inte sluta titta på henne. vi hade redan bestämt tidigare att de mest troligt blir en novalie om de är tjej, så de är hennes namn. Novalie Olausson ! dock är inte andra namnet bestämt ännu, men de kommer. vi ska bara klura lite till ;b
 
 
nu vet ni läget iallafall. lovar att de blir mer uppdaterat snart, ska bara landa lite först och mysa med min fina familj. nu ska tösen få ny blöja och kläder på sig, sen drar vi ut en sväng :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0