12 maj :)

nu är de ett tag sen igen, skriver när andan faller på. och nu hade jag inget bättre för mig så jag tänkte att jag slänger in några meningar här. har precis försökt dansa lite zumba men Novalie ville inte samma sak, hon är lite övertrött och är påväg att somna men den där tutten spottar hon ut hela tiden och då blir hon sur. så jag fick avbryta hela tiden och efter 15 minuter gav jag upp. får dansa lite senare istället, eller så skiter jag i de och bara tar en promenad. igår tog jag ingen promenad, tog en liten paus för första gången den här veckan men trots de har jag lite ångest. kryper i benen när jag inte tar min dagliga promenad. var iallafall hos mamma hela dagen igår, magnus åkte till byn så jag umgicks med dom. hyrde film och åt lite godis, ångest. nu får de vara slut på onyttigheter. uusch !
 
köpte även ett babygym åt novisen igår,  jätte fint spöket laban :) hon verkade gilla den imorse när hon låg där en stund. spanade på alla spöken som hänger ovanför. spännande :) förresten har hon börjat få tänder redan. eller jag tror de iallafall, i munnen är de något vasst där uppe och de känns som en tand. sen är hon grinig och dreglar. men jag vet inte ? vi får väl se om de ploppar ut nån tand snart. hon blir iallafall lugn när hon får tugga på mitt finger, har även köpt en bitleksak åt henne men den är lite stor :) hur som helst så tycker jag jätte synd om henne när hon inte verkar må bra alls. tänder och magen tjorvar, stackare ♥ 
 
nä nu somnade damen så ska passa på att vila en liten stund och sen gå ut på en promenix :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0