Hallå !

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer :) och sorry att de är så längesen sist. Novalie växer så de knakar. Är jätte kul att se hur hon utvecklas hela tiden. Skrattar och "pratar" , så mysigt. imorgon är de dags för BVC besök igen. Och på tisdag blirhon hela 2 månader. Skruttan <3
just nu sover hon iallafall och sen blir de ut på en promenix :) 
 
valborg har varit och farit. Vi var på hembygdsområdet och kollade en sväng, men inte vet jag om de där så mycket att se. Samma visa varje år, men lite mysigt är de ju. Synd att man inte hade ordentligt med kläder för de var ganska kallt. Sen åkte vi runt och snurrade bara innan vi for hem och somnade innan halv 10. Den natten sov Novalie i 11 timmar ! Vaknade bara 2 snabbisar och åt lite sen slocknade hon igen.och jag fick sova i 8 timmar, minns knappt hennes matstunder så de var riktigt skönt att få sova ut :) de behövdes för natten efter sov hon inget alls. Man får verkligen passa på att vila när man får chansen. är så olika hur hon sover från natt till natt. Men oftast  vaknar hon bara Max 2-3 gånger så Jag ska inte klaga:)  
 
nä nu ska jag hoppa i kläderna och sen fara ut en sväng.

ungefär såhär är de ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0