sommaren är häääär

här vare dött. men vem sitter inne och bloggar när sommaren har kommit ? njuter som tusan dessa dagar när solen har stekt, har äve fått en jävla massa färg så nu slapp jag sola solarium innan sommaren. har suttit ute i flera timmar  varje dag på altan i kullen, novalie kom verkligen rätt tid på året. underbart att bara njuta av ledigheten och värmen :) men trist när alla andra jobbar. dagarna är så tråkiga. men de går ju de också :) har hunnit med en tripp till ikea med mamma och novisen. de gick jätte bra och Novalie var huuur snäll som helst måste jag få säga. lite gnäll men absolut inget man kan klaga över. hon tyckte de var spännande med så mycket folk, massor att titta på :) var jätte mysigt med en mamma/dotter dag. de måste göras oftare :) fick med mig nya utemöbler till ballkongen och nu är de jätte fint och mysigt där. så skönt att sitta ute på sommarkvällarna och bara vara. love it :) 
 
nu ligger novalie och sussar på här, både igår och idag har hon inte haft riktigt ro och sova på dagarna. kanske för att de är så jäkla hett ? har iallafall haft henne i skuggan och inomhus vars de är lite svalare. men de är ju ändå så jäkla varmt så de är nog de som är jobbigt för henne. hon har bara sovit 2-3 timmar idag sammanlagt annars brukar hon sova minst 5-6 timmar. nu när hon sover tänkte jag kika lite prison break. mange är och fiskar så han kommer väl hem här snart skulle jag tro. nu avrundar jag för idag. hejrå !


Kommentarer
therese

Jag jobbar ju inte, än så länge ! Men vi ses ju aldrig :(

2013-05-30 @ 06:46:32
therese

Jag jobbar ju inte, än så länge ! Men vi ses ju aldrig :(

2013-05-30 @ 06:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0