vars är sommaren ??

vilket skit väder. när ska de bli sol och varmt ? här är de rena stormen och de regnar. tur att jag tog en promenad imorse när de var uppehåll, för sen kom ju regnet igen även fast dom lovade fint idag ? nåväl. sånt där ändras ju fort. sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer idag, vilat och bara varit. kikat några avsnitt av prison break. åh vilken bra serie. såg den förut när den gick på tv, men har aldrig sett den från början så jag tänkte att i brist på annat och när man har lite att göra så kan man ju kolla :) och de är ju ++ att han är såååå snygg wentworth miller, lite ögongodis :) 
 
nu ska jag mata en hungrig novalie. hejs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0