-

bloggen kommer inte i första hand om man säger så. men här kommer en liten uppdatering av vad som händer i mitt liv. 
 
- har köpt en pt online (personlig tränare) som jag ska ha i 4 månader från o med 1 januari. taggad !!
- börjat träna lite smått på gymmet med emelie, som får mig super motiverad. känns skoj att komma igång med de här som man velat så länge.
- ska åka på ikea och slösa pengar imorgon
- har en dotter som varit sjuk 1 vecka ungefär, sovit dåligt på dagarna och varit lite ledsen och hängig :(
- julpyntat !! så myysigt :) bara nya gardiner behövs till novalies rum och vårat sovrum
- möblerat i pigans rum, kastat den stora garderoben så nu känns rummet myycket större.
- jobbat lite på ica, trivs som fisken i vattnet 
 
de var väl de jag kom på nu. ska fortsätta mitt idol tittande sen sova tidigt :) hejdå så länge !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0