1 november

och om exakt en månad fyller jag 21, men som jag och kajsa pratade om på jobbet så är de inte ens kul att fylla år nå mer. så kan jag gärna stanna vid 20. och på tal om jobb så har jag jobbat idag 17-21. tiden gick fort, har världens bästa kollegor så de känns bara roligt att jobba och tiden går fort när man har roligt. en hel del folk, men de kunde man ju gissa.  så kassan har gått varm och jag är ganska så trött. ska strax borsta gaddarna och sen hoppa under täcket. har myst framför tvn med morötter och dipp ! varför äter man inte de oftare ?? nyttigare och faktiskt godare än chips. så de blir de nya "godiset" för mig :) 
 
helgen är jag ledig & lär spenderas hos mamma. gissar att mannen i huset sticker till byn imorgon i vanlig ordning så jag orkar inte sitta inne och glo. sen kanske jag far förbi therese också så jag får träffa min lilla kille eliaz. (jag vill ju träffa dig också gumman, men mest eliaz ;) 
 
nä nu ska jag gå och lägga mig. man vet aldrig hur länge man får sova. godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0