dessa tänder ..

nu är novalies första tand påväg upp. oftast kommer båda två samtidigt eller den ena nästan direkt efter den andra. högra tanden är iallafall snart uppe och eftersom hon vrider och vänder är de svårt att se hur de ser ut på andra sidan :p hur som helst så är de jobbigt för både henne och mig. jag tycker så synd om lilla gumman när man ser hur besvärligt de är. men sova låter hon mig göra på nätterna iallafall. de är dagarna som är värst !

har iallafall varit på jägarskolan i 3 timmar nu ikväll, höll på att somna dit efter ett x antal filmer. men intressant är de :) nu har mini just somnat och jag ligger i soffan och bara är. imorgon väntas jobb 15-19 och innan de får jag se vad jag gör. kanske tvingar hit nån på besök :) nä nu säger jag godnatt. och hoppas på en natt med sömn. jag fungerar inte utan sömn !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0