rensa & kasta

torsdag och snart helg igen. idag tänkte jag och mange rensa förrådet där nere som ser ut som ett bombnedslag, rensa , kasta och städa ! måste börja få i ordning mini's rum och de är massa saker som ska till förrådet härifrån, men som inte får plats ! så idag har jag bestämt att de ska bli gjort. för sista november åker vi till ikea och köper lite förvaringslådor osv hit in och då måste de vara tom och få plats ! för övrigt längtar jag som tusan till ikea, de är ju så jäääkla kul och vara där ! min snälla mamma ska dessutom vara barnvakt & då blir de första gången jag är utan Novalie en hel dag. min stora piga ♥
 
sen fyller jag år 1 december, 21 vintrar. ung som man är ännu ;) 
Novisen vilar och jag tänkte bara känna lugnet & hoppas på att hon sover en stund. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0