28 oktober

måndag och de regnar ute, hyfsat jävla halt de har varit idag. men jag och novalie tog oss oskadda till gällivare till therese och eliaz som väntade på oss. vi tog en sväng på stan med våra två små barn och sen avslutade vi med en fika. är så glad att jag har den här tjejen i mitt liv, vi delar allt. glädje och sorg, och de känns bra att man har någon som man kan prata med. när livet sviker är de bra att vara 2, helt enkelt ♥
 
på stan fyndade jag en tröja, en mössa och ett fotoalbum. tröjan var de halva reapriset på. 125 spänn, vilket kap ! köpte en likadan fast en vit i lördags, och nu en mörkblå. och mössan behövdes, jag har ingen rejäl varm vintermössa. & jag som älskar mössor behövde den här. och ett fotoalbum är ju alltid bra. jag har ingen, bara 2 som novalie fick i doppresent, men i dom vill jag bara ha bilder på oss och henne. i den jag köpte tänkte jag sätta alla andra kort. 
 
vi åkte hem iallafall, novalie somnade och jag satte in bilder. sen har vi inte gjort destomer. magnus kom hem för ett tag sen och nu ska jag strax laga lite käk. klockan 6 ska jag vidare till jägarskolan som jag missade förra gången :)
syns och hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0