behöver få saker gjorda !!

en morgonpigg unge som ville vakna redan halv 7, en mer död mamma. jag var heeeelt borta. låg iallafall i sängen och försökte få henne att somna om men klockan 7 gav jag upp när hon hade pratat på och snurrat runt hela sängen i en halvtimme. så de var bara snällt att kliva upp. jag hade behövt få massa saker gjorda, men ingenting går att göra innan förrådet är rensat, måste städa upp och rensa där inne för de är smockfullt och jag hade nehövt rensa i Novalies rum så jag kan börja inreda nångång, och då behöver jag slänga ner 1-2 lådor till dit ner. mamma skulle vara med novalie här nåndag så jag och magnus kan dona på där nere. och sen får jag äntligen ordning här inne. saker till förbannelse har man ju. kan inte fatta ! säkert en jäkla massa som ska till tippen också. 
 
väntar att therese ska komma förbi, annars blir de väl inte så mycket mer idag. laga mat sen och kanske fara och ragga ihop nån banankartong från ica ? :) ja nog om de. nu ska jag vara med mini ♥ 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0