hey oktober

 
ungen låg på pläden & bara en liten stund senare var hon ända där borta. vad hände ? fast hon backar mest, men tar sig fram lite smått. ett stort framsteg och mammsen är så stolt :) stora pigan som blir 7 månader snart.
 
vi klev upp 8 idag, käkade frulle och kikade tv & nu vilar hon. therese och familjen skulle komma förbi och hälsa på och sen tror jag att jag ska fara och stor handla. de blev inte igår eftersom att jag vilade med Novalie & vi vaknade 7 på kvällen ! meningen var att vi skulle vila kanske 30 minuter, men lätt hänt att man sussar på när de är så mysigt. tur att de gick att söva henne efter 8 iallafall ;p 
 
idag är de 1 oktober. exakt 2 månader tills jag blir 21 ! de är en söndag så jag funderar på om vi ska ta vårat pick och pack och sticka till luleå över helgen och julhandla lite. hade varit ett mysigt sätt att fira födelsedagen på :) återstår att se ! men till luleå ska jag innan jul åtminstone. ska bli skit kul att köpa julklappar åt Novisen iår. och en julgran måste vi såklart ha ! tidigare år har vi inte varit så noga med de. men nu är de ju ett måste :) julen är ju barnens tid ! och en vit ska jag ha. såg en på rusta för 399 men tyvärr fick den inte plats i bagaget när vagnen var där så de blev ingen. nu ska jag kila !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0