mys med tända ljus

tända ljus och helt tyst, gud vad skönt de är. novalie har tjorvat lite så hon somnade först nu. tvn är avstängd, vilket också är skönt för den går på hela dagarna här annars. egentligen hade jag velat ligga ner i soffan och läsa en bok men som vanligt har man annat att göra här på datorn, ska kika lite heminredning och kanske lite grejjor till pigans rum. internet shoppa måste vara de roligaste som finns, ännu roligare om man har pengar, vilket jag har dåligt av just nu ! men kanske nå litet kan jag fynda :) 
 
idag fick jag sova ut lite längre, magnus var snäll och klev upp med pigan och jag sov till 9. de var himelskt skönt ! nog för att hon inte brukar vakna så tidigt annars men lite avlastning på morgonen kan vara guldvärt, de händer inte så ofta för han brukar ju annars jaga på helgerna. blablabla intressanta saker jag skriver om va ? jag har egentligen ingenting speciellt att blogga om. men tänkte bara uppdatera er lite. 
 
for på stan iallafall med mamma på morgonen, shoppade en tröja åt mig & lite kläder åt novalie, fikade och sen hittade jag ett par skor som jag så gärna ville ha. dock fanns dom inte i min storlek men dom skulle kolla om de gick att beställa hem och sen ringa mig. hoppas hoppas ! har egentligen bara ett par någorlunda bra vinterskor, och de är med kilklack. känns lite jobbigt att inte kunna ha ett par rejäla, varma skor. en promenad med vagnen känns inte så lockande i kilklack så jag hoppas jag kan köpa dom där ! efter stan for jag hem, åt och sen for vi till therese och familjen, surrade & drack kaffe innan vi for till mamma för att göra samma sak. nu är vi iallafall hemma och jag ska bara vara.
 
så nu säger jag godnatt ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0