slösat massa med pengar

min efterlängtade matta har jag köpt idag - har velat ha sån jätte bauta länge ! & nu var de 30% på mattaffären så jag slog till. har dessutom köpt en ny matta till sovrummet. så idag har de slösats pengar. har sprungit på affärer med min therese & novalie. kom hem vid 3, har ringt försärkingskassan och ordnat med dagarna. (blir för övrigt tooookig när de gäller sånt) men nu kan jag pusta ut till slutet av mars iallafall. så de är kirrat ! mina två fina sover och jag ska strax laga mat, sen klockan 6 drar jag och empan till jägarskolan ! gaah vad spänki de ska bli :) 
 
ja de var allt för idag. nu ska jag gå och göra nytta !
här är min nya matta. orkade inte fota så jag snodde bilden från google 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0