svar

jag fick en kommentar om mitt förra inlägg son jag inte kan kopiera för jag bloggar på mobilen. men T ja, alla känner sina barn bäst och jag menar inte att man inte ska ha dom i eget rum osv. de gör man som man vill. men att tvinga sina barn att sova i egen säng fast dom skriker och absolut inte vill tycker jag är hemskt. köra den hemska 5 minuters metoden när barnet får skrika osv. de framgick kanske inte i mitt inlägg att de var bland annat så jag menade :) man kan ju försöka få barnet att sova själv i egen säng men alla dessa hemska metoder som man använder för att barnet "SKA" göra de tycker jag är fruktansvärt. min dotter vägrar vissa nätter att somna i sin säng, jag försöer en stund men om hon skriker och är ledsen så tar jag upp henne så får hon somna i stora sängen sen lyfter jag henne tillbaka.

och matilda, jag kan förstå att ni tagit bort nappen osv när de störde henne. hoppas du inte tog åt dig, skrev lite mer hur jag menade nu :) pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0