12 saker ..

1. Jag ääälskar tatueringar och funderar på hur jag kommer se ut om sisådär 10 år ? 
2. Min största idol är Elvis Presley, alltid varit, kommer alltid vara. 
3. Jag ogillar mitt hår, kan aldrig bestämma mig om jag vill ha jätte långt eller kort.
4. Jag har lidit av panikångest i ganska många år. Från cirka 11 års ålder tills jag var 16. Nu är de dock längesen jag fick någon panikångest attack.
5. Jag gråter sällan, och iprincip aldrig inför någon.
6. Min drömyrke är att antingen bli barnmorska eller psykolog. eller nått åt ett helt annat håll, maskinförare. 
7. Min dotter är de bästa som har hänt mig, utan tvekan.
8. Jag älskar skräckfilmer, men drömmer mardrömmar och är livrädd efteråt !
9. Jag vill så gärna ha ett hus, som jag kan inreda. Älskar inredning och känner att lägenheten är för liten för allt jag hade velat göra & ha !
10. Jag har haft många självmordstankar under min ungdom
11. Jag är ganska öppen och håller inte saker inom mig. (till viss gräns)
12. När jag var yngre kunde jag inte prata om varken känslor eller hur jag mådde, jag har lärt mig att man måste kunna göra de för att må bättre. Man orkar inte vara ensam med allt alla gånger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0