3 timmars sömn ..

Igår vid 11 for vi lite spontant till kiruna för att shoppa. finns väl kanske inte allt för mycket att se där men lite mer affärer än här i gällivare åtminstone :) rusta & hm var prio ett. hittat lite saker hem. ville dock unna mig själv mer kläder och helst byxor men på hm fanns de ju ingenting ! bara vanliga tråkiga svarta leggings. fattar inte varflr dom inte tar in de som finns på hemsidan ? ja men jag får väl beställa. köpte iallafall en tröja, sockar och ett nagellack ;)

igår kväll kikade jag och emma idol samtidigt som vi pysslade. jag gjorde en vimpel till Novalies rum som jag tänkt göra ett bra tag nu. blev faktiskt jätte fint. hennes rum börjar faktiskt bli bra nu.

inatt har damen tjorvat nå fruktansvärt. jag somnade inte förrän efter halv 3 och har fått sammanlagt cirka 3 timmars sömn. magnus har åkt till byn för att jaga dessa två sista dagar innan han börjar jobba igen. så idag är jag en trött ensamstående mamma. hoppas dagen går fort så jag får gå och sova ! :) tänkte lura hit lite vänner och även fara iväg och hälsa på nån så dagen går fort. men nu vilar novalie och jag ska kliva upp härifrån & klä på mig.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0