4 frågor, 4 svar

Var din dotter planerad och när märkte du att du var gravid? Planerar ni syskon inom en snar tid? :)
Nej hon var inte planerad. Även fast vi pratat om att vi vill ha barn så var de inte precis som att vi försökte. De bara hände :) Min mens var 1 vecka försenad men jag trodde aldrig att de berodde på att jag var gravid. Och den 20e juli 2012 så tog jag ett gravtest som visade + :) på frågan om vi planerar syskon så ja, men inte inom en snar framtid :) de får gå några år. kanske när hon är ungefär 3 :)
 
Hur många månader är Novalie nu? :)<3
Hon blev 6 månader 12e september. Stora tjejen :)
 
Innan Novalie, hur såg ditt liv ut då?
Som ett vanligt liv eller vad man ska säga, jag hängde på krogen och drack (lite väl ofta ibland kan jag tycka nu) och jobbade. De var som 
 
Varför flyttade du från Piteå?
Jag orkade helt enkelt inte bo kvar. Jag mådde alldeles för dåligt för att vara ifrån mina vänner & familjen som bor här uppe. De blev nog min räddning skulle jag vilja säga. Vet inte vad som skulle hänt om jag hade bott kvar. 30 mil är mååånga mil när man behöver någon. Jag kände mig ensamast i världen där borta. & då sa jag till mamma som de var att jag ville flytta tillbaka, som tur är gick hon med på de direkt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0