älgjakt ... igen

imorgon kickar älgjakten igång, så de innebär att jag och novalie är ensamma hemma medans pappan är och jagar. de är faktiskt mysigt, men som vi saknar honom. jag ogillar den där jakten skarpt, de innebär att jag typ knappt får umgås med min andra halva på 4 veckor ! tur att han kommer hem lite då och då iallafall :) 
 
idag har vi inte gjort destomer, for nu på kvällen på ica och köpte lite chilinötter, en loka och en tidning. myskväll all by myself ! sen for vi vidare till mamma och satt där en liten stund innan jag åkte hem och la pigan i säng. nu sover hon och jag kikar "kampen om mitt bortförda barn" en mamma som kidnappat sin son bort från pappan, fast pappan hade ensam vårdnad. så han anlitade några som skulle hjälpa han att få tillbaka sonen. och de fick han ! hur kan man göra så som mamma ? de är ju inte pappan hon straffar, utan pojken. ett barn behöver båda sina föräldrar men vissa tänker inte så långt. slutet gott, allting gott iallafall :) tur han fick tillbaka sina lilla pojke.
 
nu ska jag käka lite nötter och kolla en film. sen sova !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0