dagen gick fort ..

idag har de varit en trött dag. jag har försökt sysselsätta mig så mycket möjligt och dagen har faktiskt gått fort. imorse for jag till mamma, satt där ett tag och Novalie vilade en bra stund, sen åt hon innan vi for hem. Therese och Eliaz väntade på oss här utanför, så vi gick upp och drack lite kaffe samt surrade på innan dom for. Novalie tog en vila igen och sen kom mamma och micke förbi, dom for vid 7 och sen slocknade hon för natten. jag ligger redan i sängen och har precis läst några sidor ur "jägarskolan" nu är jag grymt trött och tänkte faktiskt för engångskull sova tidigt :)

novisen fick även två presenter av tessi och eliaz, sötnosar !! här är dom ;


så imorgon ska vi lyssna på skivan som följde med i boken :) nu ska jag sova och hoppas på mer sömn den här natten. godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0