fotodags ?

jag älskar att fota. men när ska man hinna med allt ? måste nog ta tag i de där igen. fara ut och fota lite fina höstbilder på novalie också !  hösten är ju så vacker så jag döör. så dags att damma av kameran !
 
idag ska jag fara och kika i annas "nya" butik som hon öppnar idag, profoto ! sen ska jag hem och dona på lite för får massa besök idag. kul :) magnus kommer ju även hem och soooooom jag saknat killen alltså. helt crazy !
så jag tänkte laga lite käk & sen ha myskväll med honom. läggdags ganska tidigt ikväll för jag ska upp klockan 5.
06.00 ska jag befinna mig på kappahl. tur att jag bara jobbar till 10, så då behöver man ju inte så sedär jätte fräsch ut när inte butiken är öppen ändå ;) lär ju vara dödstrött. vem är inte de som kliver upp 5 liksom ? 
 
nu ska jag passa på att läsa några sidor ur min braiga bok ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0