fredag den 13e.

otursdagen ? inte än så länge iallafall. och jag kan faktiskt inte minnas en enda fredag 13e som jag haft otur. men nu ska vi inte säga för mycket här :)

sovit till 8 imorse, var jätte skönt ! sen har de faktiskt inte hänt så mycket. är strax klar med min tavla som jag hållt på med i några veckor nu. kul med pyssel men börjar bli ganska less på den så äntligen är jag färdig.

dåligt väder är de också, men jag kanske tar en promenad med vagnen senare ändå. ska till morski och käka middag också. inte ätit ordentligt på ganska länge. ids inte när jag är själv. så de är ju tur att de bjuds på middag lite då & då :) nu ska jag göra ett försök att få novalie o vila. önska mig lycka till. hon är så upptagen med allt annat fast ögonen går i kors ! tokungen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0