ganska händelserik dag !

idag vaknade jag vid 8. klev upp, fixade mig och pigan sen for vi till therese och satt där en stund innan vi drog och fikade på stan. min lilla kille var på dagis så fick inte träffa han idag. men de kommer fler gånger,såklart :) knallade iallafall en vända på stan innan jag åkte hem, novalie fick vila & sen kom cecilia förbi när hon vaknade och hade ätit.

ja och nu är jag hos mamma, väntar att dom ska komma hem från jobb och handling. sen ska jag hem, duscha och kolla idol i vanlig ordning. idag ska jag i säng mycket tidigare. somnade nog inte förrän efter 12 igår. min hjärna går på högvarv på kvällarna . illa !



bjuder på en bild på mig och min kille eliaz. en bild tagen inte så långt innan novalie kom till världen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0