godnatt

blev bjuden på gomiddag hos mamma, nån special gratäng med pasta,ärtor,svamp osvosv. den var skit god !! vid halv 7 for jag och novalie hem, satte på pyjamasen åt henne och sen slocknade hon nästan direkt jag la henne i hennes säng. jag har läst en jävla massa sidor i boken medans jag kollat fångarna på fortet. kunde inte riktigt bestämma mig vilket jag ville göra, kolla tv eller läsa, så fick bli både och ;)

klockan hat paserat 10 och jag tänkte sova. funderar på vad man ska hitta på imorgon ? mamma drar till lule, mange är i byn osv. kanske nån av mina fina kompisar vill hälsa på eller ha besök ? ja de återstår att se. nu är de godnatt för mammsingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0