idol !

Novalie sover och jag tittar idol, de roligaste med idol är ju alla knäppa auditons. när alla gått vidare är de inte lika kul längre, men fortfarande ett underhållande program. har några favoriter som jag hoppas går långt !
 
idag har jag haft cecilia på besök, de var ett tag sen och de är alltid lika roligt att surra lite skit med henne. 
efter de vilade jag och novalie innan jag for på ica och köpte en sallad, for sen till mamma och åt den och spenderade lite tid där. dör av tristess här hemma ! vid 7 åkte jag hem, satte på henne pyjamas och la henne i sängen. nu sover hon så sött och jag bara myser av tystnaden och lugnet :) 
 
har även fått hem min bok i brevlådan idag, boken som alla talar om. "femtio nyanser av honom" har redan hunnit läsa några sidor medans novalie tagit sina vilor under dagen. man får passa på när man har tid :) och den är redan skit bra. så den lär nog läsas ut ganska så snabbt !
 
nu ska jag fortsätta kika tv & sen hänga upp tvätten som strax är klar.!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0