kappahl

nu är jag hemma igen, eller ja för en timme sen. imorse klev jag upp 05.15 och jag var helt gaalet trött. Novalie har tjorvat inatt så blev inte många timmars sömn. befann mig utanför kappahl 06.00 för inventering på hela butiken ! inte ett litet jobb, tur vi var ganska många så de gick ändå fort. eller ja, 4 timmar tog de. men de var riktigt roligt faktiskt ! så nu är de iallafall gjort. när jag kom hem vilade magnus och pigan, och de gör dom ännu så jag har passat på att läsa och käka frulle i lugn och ro :) 
 
när dom vaknat tänkte jag att vi allihop ska fara på lakkapää och kolla målarfärg till mitt lilla sänggavels projekt och till möblerna i hallen. har även hittat en ny byrå dit som jag fått gratis ! ska hämta den också senare idag. ja och sen vet jag inte om de händer destomer idag. inga planer iallafall. nu ska jag kika vidare innan mina tröttisar vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0