min familj !

fick en fråga om hur min familj ser ut ;

. Jag har en mamma som heter Anne-May, en pappa som heter Roger & min lillebror Adrian. jag och adrian har dock bara samma mamma. men ordet "halvsyskon" är så fult så jag säger aldrig de. jag ser honom som min riktiga bror, såklart. Mamma har världens bästa kille, Micke ! som jag är otroligt tacksam över. jag är så glad att han finns i mitt liv & önskar att han hade kunnat visa sig lite tidigare. dom träffades när jag var 15. även min pappa har världens bästa tjej, agneta som funnits i mitt liv sen jag var 5,5 år. ganska så länge alltså. Jag hade inte kunnat ha en bättre familj, jag älskar allihop så oändligt mycket !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0