Mina 3 bästa ♥

3 tjejer, som har gjort mitt liv till de bättre & som jag kan lita på. alla borde ha såna som ni ♥
 
 
cecilia,min älskade vackra,fina,underbara,snälla,söta,snygga,bästa same ♥ vad vore jag utan dig ? en tjej jag pratar med om allt mellan himmel och jord. som har hjälpt mig genom livets funderingar & som alltid har svar på allt. Jag älskar dig !
 
 
emelie, min älskade kompis. Jag är så glad att jag har dig, och de känns så skönt att vi börjat umgås igen. Du är den finaste som finns & du vet vars du har mig. ♥ en vän för livet. Jag älskar dig !
 
 
therese, sist men inte minst.♥  min fina "tvillingsyster" som jag känt i måånga herrans år. En som jag aldrig kommer släppa taget om vad som än händer. för utan henne vore jag ingenting. vi har gått igenom massvis tillsammans & jag är så glad att jag fick spendera fjortis tiden med dig. Hade inte kunnat ha de roligare med någon annan. & ingen förstår min humor som du gör. jag älskar dig !
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Aaaw, taack sötnos.
Är glad att jag har dig också vid min sida, och är så kul att vi börjat umgås igen :)
Saknat dig så mycket . <3
Älskar dig

2013-09-15 @ 14:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0