mobil inlägg

jag hatar att blogga från mobilen. men nu får de bli så eftersom att jag ligger i sängen bredvid novalie som sover, och de är så mysigt. så jag orkar inte pallra mig upp härifrån.

har varit på coop och handlat lite, sen for jag på colorama och kollade om dom hade nån gammal tapetbok till mig som jag fick, och de hade dom !! tyvärr är ju tapetbitarna ganska små i dom där böckerna och de var väl inte världens finaste tapeter med dom duger. fanns några söta som jag ska pyssla med ! ni får se när de är klart.

mange for imorse igen så nu är vi ensam hemma. ska iväg och hämta min nya byrå ikväll med micke och sen blir de bara mys hemma framför tvn. nu vilar iallafall damen och när hon vaknat ska vi iväg på stan för en fika med ida och lilly :)









för övrigt så blir Novalie hela 6 månader idag ! min stora älskling <3 !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0