ny tillfällig header

ny header ! snygg va ? haha jag är så duktig på de där ;) nämen jag var lite less på den innan så de där får duga tills vidare. får hitta någon som är lite mer kunnig och har tid att fixa en med bild osv. sånt kan inte jag ! paint är ju inte de bästa programmet om man säger så :) haft cecilia och lilla felicia på besök, hon köpte novalies gamla gåstol och sen surrade vi en stund innan dom for, nu sover pigan och mange for iväg en sväng. när hon vaknat ska vi iväg och köpa en blöjhink, och kanske nått annat kul åt henne, kanske käka nått och sen bowling. 
 
tänkte att jag ska försöka ta mig ut nån dag och fota lite. älskar hösten, mörka kvällar och vackra färger ! de är nog bästa årstiden tror jag. man kan få så vackra bilder, och helst med en systemkamera ! synd att den inte används lika flitigt som hade jag velat, men nu hinns de knappt ;( nä nu avrundar jag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0