pyssel tokig !

jag har blivit galen i pyssel. just nu håller jag på att klippa och klistra ihop en tavla åt novalie, dock är den inte färdig ännu för man har inte riktigt tid alla gånger och hålla på. men sen ska ni få se en bild ! sen kliar de i fingrarna och göra om här hemma. vill ha vita möbler i hallen, just nu är dom i ek så ska nog fara på måndag och köpa lite färg. billigare än att köpa nytt. byrån är dock lite halvtrasig. får se om den går att fixa annars får jag köpa en ny, vit !
 
sen önskar jag att jag ägde en symaskin och dessutom kunde sy. hade velat sy ett par gardiner hit till novisens rum. men de kanske svärmor kan fixa :)  tänkte även pimpa hennes vita byrå med lite tyger. bilder kommer också p på de när jag får de gjort. tänkte även fixa de på måndag, måste förbi tygklippet och kika. annars får jag beställa nå fint :)
 
nu sover barnet, lite tidigare än vanligt. hon brukar oftast somna vid halv 8-8 tiden annars. men nu har hon tjorvat så förbaskat så hon var jätte trött. de blev ett bad och sen fick hon käk innan hon slocknade. så nu väntar jag bara in mamma och gänget som kommer hit och lördagsmyser med ensamma jag. kika lite film och äta gott ! perfa lördag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0